لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه شانس بیشتری دارد / پوگبا تشنه پیروزی است

یووه شانس بیشتری دارد / پوگبا تشنه پیروزی است

لیلین تورام مدافع قدرتمند و فرانسوی سابق یوونتوس که سابقه بازی در تیم موناکو را هم در کارنامه خود دارد در آستانه دیدار حساس یوونتوس - موناکو در لیگ قهرمانان اروپا در مورد وضعیت یوونتوس و شانس بیانکونری برای پیروزی در این بازی گفت :

" یوونتوس تا کنون خوب کار کرده است و استحقاق رسیدن به این مرحله را دارد. آن ها می توانند برابر هر حریفی پیروز باشند و مطمئنا تنها برای پیروزی تلاش می کنند "

" حضور یوونتوس حتی با وجود اینکه آن ها در طی سال های گذشته وضعیت خوبی در اروپا نداشته تعجب برانگیز نیست ، زیرا آن ها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند و توانایی بالایی دارند "

" یوونتوس تا الان بسیار خوب کار کرده و دوران خوبی را شروع کرده است پس با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند پیروزی آن ها غیر قابل پیش بینی نبود البته در طرف دیگر موناکو هم همه را با شکست دادن آرسنال متعجب کرد "

" یووه در ایتالیا وضعیت خود را به تثبیت رسانده و حالا به دنبال موفقیت در اروپا است. باید دید که آن ها تا چه حدی می توانند پیشروی کنند . آلگری در یووه وضعیت خوبی پیش آورده و آن ها را برای جدال سنگین در اروپا آماده کرده است "

" یووه نمی تواند موناکو را دست کم بگیرد، در ابتدا تصور حضور موناکو در مرحله گروهی و بعد از آن صعود به مرحله حذفی هم سخت بود. اما آن ها آرسنال را هم حذف کردند و حالا در برابر یووه قرار می گیرند "

" موناکو نمی تواند حریف ساده ای باشد و در عین حال برای از دست ندادن جایگاهش می جنگد. آن ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند و حالا بدنبال پیشروی بیشتر هستند پس فکر نمی کنم فشار کم تری را نسبت به یووه احساس کنند "

نتیجه این بازی ؟


" پیش بینی دشوار است اما فکر می کنم یووه شانس بیشتری دارد. البته موناکو برای شکست یووه هر کاری می کند "

پوگبا و مقایسه او بزرگان ؟

" او فوق العاده است اما حتی مسی هم نمی تواند بدون کار گروهی برنده شود . پوگبا توانایی زیادی با توجه به سنش دارد و انگیزه زیادش برای رشد و پیشرفت را می توانید از تلاش و نوع بازی که انجام می دهد بفهمید "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: